برنامه سفر یک روزه به اصفهان
بازدیدها: 3944

برنامه سفر یک روزه به اصفهان (۱۴۰۱)

هرچند بسیار دشوار می‌باشد، ولی بازهم میتوانید در سفر یک روزه به اصفهان، نصفِ جهان را ببینید! با ما همراه باشید تا در یک روز بتوانید بهترین جاهای دیدنی اصفهان را مشاهده نموده و لذت ببرید.

به نظر شما سفر یک روزه برای بازدید اصفهان که نصف جهان نامیده می شود، کافی است؟ در واقع از آن جهت نصف جهان نامیده شده که تمدنی شگرف دارد در قلبش، داستان هایی ناگفته بر دهان خورشیدگونش، دست‌هایی معجزه‌گر بر صنایع دستی‌اش، و عشقی آبی رنگ بر تاروپود بناهایش. تابحال لذت شنیدن صدای چرخ کالسکه‌هایی که در بزرگترین میدان تاریخی جهان توسط اسب‌ها رقصانده می‌شوند را تجربه کرده‌اید؟

مجموعه هتل آسمان مفتخر است تا شما را به جامع‌ترین برنامه سفر یک روزه به اصفهان دعوت کند. زیرا که برنامه سفر یک روزه اصفهان توسط متخصصان این حوزه نوشته شده تا برای شما خاطره ای بسازد از جنس گز، مینا و فیروزه! خبر خوب این است که این برنامه نه تنها مناسب اصفهانگردی انفرادی و خانوادگی است، بلکه قابل اجرا برای تورهای گروهی نیز می‌باشد. با ما همراه باشید.

برنامه صبحانه

برای شروع سفر یک روزه به اصفهان خوردن یک صبحانه کامل و مقوی به شما کمک می‌کند که در طول روز پرانرژی باشید.

  • پیشنهاد اول ما خوردن صبحانه در هتل است. هتل باران به دلیل موقعیتی که دارد مسافرانی که از شمال کشور به اصفهان سفر می‌کنند میتوانند برای خوردن صبحانه در هتل باران توقفی داشته باشند. اما باتوجه به شروع شدن این برنامه یک روزه از میدان نقش جهان هتل ستاره نیز گزینه مناسبی برای صرف صبحانه می‌باشد.
  • آش و فرنی فروشی‌ها و همچنین کافه های دورتادور میدان نقش جهان نیز گزینه‌ی خوبی برای صرف یک صبحانه شاهانه در میدان شاهی می‌باشد.
  • و چه بسیار دلچسب است خوردن صبحانه در کنار حوض فیروزه ای در حالی که از چهارطرف با عظیم ترین بناهای اصفهان محاصره شده ای! کجا دیده‌ای چنین محاصره دلنشینی را؟

درسفر یک روزه به اصفهان کجا صبحانه بخوریم؟

سفر یک روزه به اصفهان-هتل های اطراف بناهای تاریخی

هتل های اطراف بناهای تاریخی

کافه ها، آش، حلیم، و فرنی فروشی های میدان نقش جهان

کافه ها، آش، حلیم، و فرنی فروشی های میدان نقش جهان

پیک نیک درمیدان نقش جهان

پیک نیک در میدان نقش جهان

برنامه گردش صبح تا ظهر در سفر یک روزه به اصفهان

  • بعد از صرف صبحانه ای خاطره‌انگیز در میدان نقش جهان، برنامه میدان‌گردی را می‌توان با کالسکه سواری اطراف میدان شروع کرد.
  • بعد از آن، گشتی در میدان برای بازدید از کاخ عالی قاپو برای ۳۰دقیقه پیشنهاد می‌شود. بعد از بازدید از کاخ عالی قاپو بازدید از مسجد جامع عباسی و یا مسجد شیخ لطف الله پیشنهاد ما است. زمان مورد نیاز برای هرکدام از بناها ۳۰دقیقه می‌باشد.
  • حال می‌توانیم بازارگردی را در بازار قیصریه شروع کنیم. دیدن راسته بازار مسگرها و صنایع دستی خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است که فالوده بستنی‌ و دوغ و گوشفیل‌های اطراف میدان طعم معرکه‌ای دارند.
  • بعد از کمی استراحت و خوردن یک نوشیدنی راه خود را به سمت چهلستون ادامه می‌دهیم تا بازدیدی ۴۵ دقیقه‌ای از این کاخ داشته باشیم.

دربرنامه گردش صبح تاظهر چه بناهایی را میبینیم؟

میدان نقش جهان

میدان نقش جهان

کاخ عالی قاپو

کاخ عالی قاپو

مسجد جامع عباسی یا مسجد شیخ لطف الله

مسجد شیخ لطف الله

کاخ چهلستون

کاخ چهلستون

برنامه ناهار

بعد از یک گشت نیم روزه در سفر یک روزه به اصفهان، خوردن ناهار و کمی استراحت در هتل می‌تواند پیشنهاد شگفت‌انگیزی باشد.

  • باتوجه به کیفیت و طعم بی نظیر غذاهای مجموعه هتل آسمان صرف ناهار در رستوران گردان این هتل اولین پیشنهاد ما برای صرف ناهار می‌باشد. زیرا که بعد از آن می‌توانید یک ساعتی نیز استراحت کنید. امتحان کردن پیشنهادهای منوی هتل آسمان قطعا خاطره‌ی خوبی از یک عصرانه دلپذیر در ذهن شما می‌سازد.
  • دومین پیشنهاد ما برای صرف ناهار در این برنامه سفر یک روزه، خوردن ناهار در رستوران های اطراف میدان و حرکت به سمت هتل برای ساعتی استراحت است.

درسفر یک روزه به اصفهان کجا ناهار بخوریم؟

رستوران و کافه هتل آسمان

رستوران و کافه هتل آسمان
رستوران های اطراف میدان نقش جهان رستوران های اطراف میدان نقش جهان

برنامه گردش عصرانه در سفر یک روزه به اصفهان

  • حال نوبت آن رسیده که محله اروپایی اصفهان را ببینیم. از این رو راس ساعت۴ بعدازظهر از درب هتل به سمت محله جلفا حرکت میکنیم. منطقه جلفا چشم مخاطب را با بافت جدیدی از معماری آشنا می‌کند و با کلیسای وانک، موزه موسیقی، کافه های رنگارنگ، و محله ارمنی نشین پذیرای مسافران خود است. شما می‌توانید قهوه‌های خوش طعمی در این منطقه بنوشید.
  • بعد از بازدید از محله جلفا و خوردن عصرانه ای مختصر برای چهارباغ گردی به دروزاه دولت میرویم. چهارباغ، باغ هشت بهشت و بازار سنتی هنر در لیست بناهای بازدیدی عصر می‌باشد.

دربرنامه گردش عصرانه چه بناهایی را میبینیم؟

محله جلفا و کلیسا وانک

محله جلفا و کلیسا وانک

چهارباغ عباسی

چهارباغ عباسی

کاخ هشت بهشت

کاخ هشت بهشت
 

برنامه شام

برای صرف شام در برنامه سفر یک روزه به اصفهان گزینه‌های متعددی وجود دارد، از این رو داشتن یک انتخاب صحیح خیلی مهم است.

  • گزینه اول رستوران و کافه هتل آسمان است زیرا که بعد از آن استراحتی نیاز است تا برای برنامه گردش شبانه آماده شویم. باتوجه به موقعیت خوب هتل آسمان و بناهای گردش شبانه، بهترین گزینه برای صرف شام مجموعه هتل آسمان است.
  • اگر بعد از چهارباغ گردی نیازی به استراحت نداشتید برای شام ‌می‌توانید به یکی از رستوران‌های چهارباغ مراجعه کنید.

درسفر یک روزه به اصفهان کجا شام بخوریم؟

رستوران و کافه هتل آسمان

رستوران و کافه هتل آسمان

رستوران‌های واقع در چهارباغ عباسی

رستوران‌های واقع در چهارباغ عباسی

برنامه گردش شبانه در سفر یک روزه به اصفهان

ترک دیار نقره فام بدون دیدن پل‌های طلایی‌اش امکان پذیر نیست هرچند برنامه سفر یک روزه باشد.

سی و سه پل، پل خواجو، پل جویی و پل شهرستان در لیست گشت‌های شبانه قرار دارند. با توجه به نزدیک بودن هتل آسمان به پل‌های تاریخی اصفهان برنامه را می‌توان به صورت قدم زدن بر روی پل‌های شاهانه اجرا کرد.

دربرنامه گردش شبانه چه بناهایی را میبینیم؟

سی و سه پل

سی و سه پل

پل خواجو

پل خواجو

پل جویی

پل جویی

در برنامه سفر یک روزه به اصفهان به همراه داشتن یک راهنمای محلی باعث می‌شود که هم تاریخ را به خوبی بدانید و هم اصفهان را به خوبی بشناسید. حال وقت آن رسیده ک شماهم پازل سفرنامه خود را به اصفهان، شهری که دوستش داریم، کامل کنید. به اصفهان سفر کنید.

نظرات

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian